Pelfin Voordeeldagen: Scoor nu alles van Pelfin met hoge kortingen!. Bekijk de: actie hier

  • Topbeoordeling: 8.9+
  • Bepaal je eigen aflevermoment*
  • Veilig en betrouwbaar

Bezorging

Bij Bustotaal streven we er altijd naar om de producten zo snel mogelijk bij u af te leveren. Wilt u het liever op een dag ontvangen dat het u goed uitkomt? Geen enkel probleem! Op deze pagina vindt u alle antwoorden op uw vragen omtrent de bezorging.

Big Bag en palletzendingen

Het afleveren van grote verpakkingen zoals big bag en palletzendingen is zeer belangrijk en dient goed te gebeuren. Met producten tot circa 1000 kilogram is dit niet altijd even makkelijk. Op deze pagina informeren wij u graag over de levering van een Big Bag en palletzending.

Wanneer wordt mijn Big Bag of palletzending geleverd?

Bestel voor 12:30 op:Verzonden op:
MaandagMaandag
DinsdagDinsdag
WoensdagWoensdag
DonderdagDonderdag
VrijdagVrijdag
ZaterdagMaandag
ZondagMaandag
*Levering in de meeste gevallen op de eerst volgende werkdag (maandag t/m vrijdag).

Veelgestelde vragen over bezorging

Hier vindt u een selectie van de veelgestelde vragen omtrent de levering van uw product. Heeft u nog een vraag na het doorlezen van de veelgestelde vragen? Neem dan even contact met ons op, we helpen u graag!

Wat is de levertijd van de overige producten?
Deze producten worden binnen 1 – 3 werkdagen bij u thuis afgeleverd door DGO of DPD.

Ontvang ik een track en trace code voor mijn bestelling?
Voor pakketzendingen ontvangt u een track en trace, u kunt dus de geschatte aankomsttijd van de zending volgen (DGO of DPD). Voor de palletzendingen krijgt u een track en trace en tijdsvenster door van de transporteur (Transmission).

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt op werkdagen tussen 09:00 en 18:00 geleverd.

Waar wordt de pallet neergezet?
Wanneer de afleverplek bereikbaar is doormiddel van een verharde ondergrond. Dan kan de pompwagen de zending op de gewenste plek af te leveren. Wanneer de pompwagen over grind, gras of onverharde paden dient te rijden zal de chauffeur een geschikte plek uitzoeken.

Moet ik aanwezig zijn voor de levering?
Nee, u hoeft niet aanwezig te zijn tijdens de levering. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven waar wij de pallet kunnen neerzetten als u niet aanwezig bent. Gebruik hier het veld ‘opmerkingen’ voor.

Kan ik de afleverdatum kiezen?
Absoluut, bij de meeste producten kunt u in de winkelwagen een gewenste afleverdag selecteren door middel van een kalender. Indien deze optie niet beschikbaar is, kunt u een gewenste afleverdatum invullen in het opmerkingenveld. Houd er wel rekening mee dat de voorkeursleverdatum slechts een streefdatum is, en het kan in sommige gevallen voorkomen dat de levering op de gewenste dag niet mogelijk is.

Kan ik de houtpellets & boomschors producten ook afhalen ?
Zeker, u kunt deze producten ook bij ons in Winsum afhalen. We raden aan om vooraf even te bellen om er zeker van te zijn dat het product op voorraad is voordat u vertrekt. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.

Wie vervoert de palletzendingen?
TransMission is onze vervoerder. Op de dag van levering zullen zij in de ochtend per e-mail een tijdsvenster van 2 uur verstrekken waarbinnen zij zullen afleveren. Hoewel we de chauffeur altijd instrueren om een uur van tevoren te bellen, gebeurt dit niet altijd. Het is daarom verstandig om tijdens het aangegeven tijdvenster thuis aanwezig te zijn.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij een palletzending?
De chauffeur krijgt altijd de instructie mee om te bellen. Je kunt op dat moment in overleg met de chauffeur bepalen om het ergens neer te zetten. Weigeren is een laatste optie, de chauffeur van Trans-Mission neemt het pakket dan mee en bespreken met je telefonisch een tweede aflevermoment.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij een pakketzending?
Mocht er niemand thuis zijn, dan zal er een kennisgeving worden achtergelaten waarmee de
ontvanger een nieuwe afspraak kan maken.

Hoe kom ik met jullie in contact als ik een vraag heb over de bezorging?
Indien u vragen heeft over een verzending kunt u bellen op nummer 0595 252 141  of via info@bustotaal.nl.