Nadat je hebt besteld krijg je van ons een bevestiging per e-mail toegestuurd met daarin jouw ordernummer. Mocht je deze niet kunnen vinden in jouw postvak, controleer dan de spambox om de bevestigingsmail indien nodig als niet spam te markeren. Vermeld het orderbevestigingsnummer tevens indien je een klacht hebt zodat jouw bestelling snel nagezocht kan worden. Neem in geval van een klacht contact op door te bellen naar 0595 252 140 of stuur een e-mail naar info@bustotaal.nl
Als je een Bustotaal account hebt aangemaakt dan kan je jouw bestelling ook op de voet volgen. Log in op mijn account.
Eenmaal ingelogd zie je direct een overzicht van uw meest recente bestellingen. Ga naar ‘Bestellingen’ voor een compleet overzicht van al jouw bestellingen.
Afhankelijk van je betaling en onze verzending kan de bestelstatus staan op:
Pending:
- We wachten op jouw betaling. Dit is soms het geval bij betaling via creditcard of buitenlandse betaalrekeningen.
- Je zal hier indien nodig een herinnering over ontvangen via email.
Processing:
- We maken jouw bestelling klaar en zal het aanbieden bij de bezorgpartner of zelf inplannen voor levering.
- Mocht je een gewenste bezorgdatum wensen dan kan je dit bij ons aangeven via info@bustotaal.nl of bellen met 0595 252 140. Vermeld hierbij jouw ordernummer. Houdt er echter wel rekening mee dat hiermee mogelijk extra kosten in rekening kunnen worden gebracht. Dit wordt echter duidelijk via de e-mail of telefoon met je gecommuniceerd.
Completed:
- Jouw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst of onze bezorger en is naar je onderweg.
Geannuleerd:
- Wij hebben jij bestelling geannuleerd doordat het bestelde product niet leverbaar is of er iets niet klopt aan de bestelling. Wij zullen contact met je opnemen over verdere stappen. Krijg je binnen 2 dagen nog geen contact bel of mail ons dan: contact.